rssfacebook

 

 



3D /  Renderelési technikák / Maxwell Render
maxin10sity maxin10sity maxin10sity maxin10sity maxin10sity maxin10sity maxin10sity

Maxwell Render
   

 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 2/1
db/oldal:
Létrehozó:    2005.07.27. 17:28 
SzerzőHozzászólás
RRomeo
 2015.04.16. 22:11   29. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Maxwell Render ArchViz Reel
https://youtu.be/1tzaf15Jv1Q

RRomeo
 2014.08.20. 13:26   28. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Maxwell Render Client Reel 2014
https://vimeo.com/102215028

Csicsó
 2013.11.18. 14:24   27. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Maxwell Render 3.0 feature-öket bemutató mini-site - folyamatosan frissül!
http://www.maxwellrender.com/V3/feature/cus...

Csicsó
 2009.09.24. 21:00   26. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
megérkezett a 2.0-ás verzió!

http://www.maxwellrender.com/mw2_product.php

Csicsó
 2008.06.20. 17:14   25. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
hamarosna megérkezik az új Maxwell render 1.7
egy-két újdonságot olvashattok róla itt: http://forums.3dtotal.com/showthread.php?p=...

szabi25
 2007.11.19. 16:02   24. hozzászólás 
Profil
 
Sziasztok,

A következő a problémám:

3D maxból kiexportálom .mxs-ben az animációt, de nem tudom maxwell-ben a fénybeállításokat az egészre értelmezni, csak képenként. Tudtok erre megoldást javasolni?

köszi

szabi

Starsky
 2007.07.13. 01:55   23. hozzászólás 
ProfilE-mail
 
Üdv

Hogyan kell Maxwellben átvilágítani az üvegen? Egymás mellé tettem két boxot, az egyik tömör, a másik üveg materialt kapott, és az árnyékuk mégis egyforma. Próbáltam Phisical sky helyett egy fényforrással is, de úgy sem jó. Vraynál affect shadow.

SVED
 2007.04.17. 16:57   22. hozzászólás 
Profil
  21. hozzászólás  
ez a renderer, egy fény szimulátor, teljesen fizikailag kezeli a fényt és az anyagokat, elektromágneses hullámként kezeli a fényt. Azér szemcsés a gépem mert kevés volt a renderidő neki. További info a renderelőről www.maxwellrender.com, itt minden infót megtalálsz. Ez egyébként egy különálló renderelő de már sok programba be lehet integrálni a megfelelő pluginnal. Én lightwave 3d-vel használom.

Gabor977
 2007.04.17. 16:33   21. hozzászólás 
ProfilE-mail
  20. hozzászólás  
Igazából nem ismerem ezt a render-rendszert, azt hittem, hogy itt is van bőven finomhangolás, mint pl a V-ray-ben.

Akkor amolyan click&go renderer lenne?
A pöttyöket ki lehet küszöbölni benne?

Üdv.

SVED
 2007.04.17. 15:44   20. hozzászólás 
Profil
  17. hozzászólás  
Szia Gábor!
A renderidő kb 18 óra volt, milyen beálításra vagy kiváncsi? Mexwellnél az anyagok tulajdonságait kell jól eltalálni, ill a kamera beállításait.

SVED
 2007.04.17. 15:39   19. hozzászólás 
Profil
 
milyen beálításra vagy kiváncsi? Mexwellnél az anyagok tulajdonságait kell jól eltalálni.

SVED
 2007.04.17. 15:37   18. hozzászólás 
Profil
 
Szia Gábor!

a renderelési idő kb. 18 óra volt.

Gabor977
 2007.04.17. 15:26   17. hozzászólás 
ProfilE-mail
  16. hozzászólás  
Kicsit pöttyös, amúgy nekem tetszik.

Mennyi volt a renderidő, és milyen beállításokkal csináltad?

SVED
 2007.04.17. 00:16   16. hozzászólás 
Profil
 
itt a kép, méretre vágtam.

SVED
 2007.04.17. 00:10   15. hozzászólás 
Profil
 
sziasztok,! a legfrisebb Maxwell képem.

dév
 2007.03.15. 00:48   14. hozzászólás 
Profil
 
Nem tudom hova írjam ezt a kérdést, de most szeretnék elkezdeni 3D-vel is foglalkozni, formatervezési, és lakberendezési jellegű célokra. a kérdésem az volna, hogy milen programot ajánlanátok a modellezéshez, ami nekem nagyon bejött az a SolidEdge, vagy az Autodesk Inventor. szóval ilyen CAD jellegű modellezőt szeretnék, és valamiylen külön programban renderelni látványtervekhez, de úgy érzem ehez a StodioMAX az túl sok. Az is jó ha magyar vagy angol oldalt ajánlotok, ahol megismerkedhetnék ezekkel a dolgokkal. előre is köszi.

sly
 2006.12.25. 00:47   13. hozzászólás 
ProfilE-mail
 
Segítség! Nem megy a maxwell-em. nem tudom a Rhino-ból átvinni a renderelni valómat.
Nem nyitja nem csin semmit .
mi lehet a hiba?? Köszi csá: Sly

ujeno
 2006.11.23. 18:57   12. hozzászólás 
ProfilE-mail
 
Először is érdemes ezt az oldalt átböngészni: www.maxwelrender.com és esetleg a manualt letölteni: http://maxwellrender.com/files/maxwell_manu...
Az első linken találtok tutorialokat is a Download menüpont alatt.

Egy profi biztos szebben/jobban elmagyarázná mint én.
Szóval a maxwell nem tudja értelmezni a beépített fényforrásokat. A lámpát minden esetben (kivéve persze physical sky és hasonlók) le kell modellezni és egy speciális anyagot (emitter) ráadni a material editorban. Ezek után az az objekt fényt fog árasztani magából. Lehetőleg minél egyszerűbb lámákat hozatok létre mert eléggé meg tudja dobni az amúgy is hosszú renderidőt.
Az anyagokat úgy tudjátok megjeleníteni az editorban (max alatt legalábbis), hogy a létrehozott anyagról rendereltek a maxwell editorában (ugye ez nyílik meg mikor új MXM anyagot hoztok létre és a create new material gombra kattintotok) egy előnézetet majd a jobb felső sarokban a "set active texture to viewport" gombra (szem icon) kattintotok. Ezután a maxwell editort bezárva már a material editorban is láthatjátok az előnézet képet. Persze ehhez a render ablakban (F10) a maxwell engine-t kell kiválasztani a material editor renderelőjének.

Nem tudom pontosabban megfogalmazni, nincs előttem a kezelőfelület. Elnézést ha nagy marhaságot írtam valahol.
Remélem azért hasznát veszitek :-)

Tényleg érdemes először a manualt átolvasni.

Mellesleg sztem nem a legjobb választás v-ray helyett, mint alternatíva a maxwell. Aki maxwellt használ soha nem fogja megtanulni miben rejlik a renderelés. Nem beszélve hogy napokig eltart egy komplekszebb jelenet lerenderelése, vagy csak én csinálok valamit rosszúl.

kolbász
 2006.11.22. 11:39   11. hozzászólás 
Profil
 
Sziasztok!Én is igy vagyok vele!Mert a v-ray nem műxik:S...jó lenne a maxwellhaz tutorial...még a kamerából sem tudom nézni, meg a térzben forgatni a cuccot, vagy nem is lehetZ?:D

FN
 2006.10.17. 13:10   10. hozzászólás 
ProfilE-mail
 
....á, itt van hát a maxwell topic!

szóval,
tegnap óta próbálgatom ezt a képalkotó stuffot, és akadt pár problémám...

1. csak akkor kezd el renderelni, ha az "output mxs file"-nak nem adok meg semmit.
2. a material editor nem tudja megjeleníteni az anyagait. (a scanline sem tudja megjeleníteni a slotokban. egyébként ugyanez a problémám brazilnál is.)
3. a legidegesítőbb: csakis a saját skylight-jával tudtam világítani. látszólag nem reagált semilyen más fényforrásra! :\

segítsetek kérlek, ha tudjátok valamelyikre a választ!
köszi!
 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 2/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra