rssfacebook

 

 



3D /  Kritikák: WIP / Illusionist's Sketchbook
C++ developert keres az Aimotive

Illusionist's Sketchbook
   

 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 6/1
db/oldal:
Létrehozó:  illusionist  2014.04.30. 15:50 
SzerzőHozzászólás
Donát
 2018.04.18. 00:00   109. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  105. hozzászólás  
Nagyon tutin néz ki! :)
Nagyon szép részletes az arca, élő a tekintete.

Én is a haj találkozását a fejbőrrel szúrtamki. Kissé ritkás a haja vagy túl hírtelen indulnak meg a szálak, hiányoznak a rövidebb szálak, (baba hajszálak).

Le a kalappal!

RRomeo
 2018.04.10. 00:00   108. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  105. hozzászólás  
Nyaks dolgot visszavonom látva a korábbi képeket:-)

RRomeo
 2018.04.09. 00:00   107. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  105. hozzászólás  
A haj érintkezése a fejjel és a nyak tartása (bár csak lehet hogy ebben a képkivágásban) fura, a szem nem rossz. Dolgozol még rajta...?

Johnnyman
 2018.04.08. 00:00   106. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Hát mit ne mondjak. Nem tudom szavakban kifejezni, de ez óriási, már maga a WIP is. Úgy tudom, hogy a szem a legfontosabb része az emberi testnek, mert ha nem elég élethű és a többi testrész legyen bármennyire is jól kidolgozva, e miatt elbukik az egész. De itt most már ebben az állapotában is kitűnő. És azt is meg kell, hogy mondjam, az alkotásaid az élvonalba tartozók. Kíváncsian várom a további munkáidat. És jó bőr a csajszi. :P

illusionist
 2018.04.08. 00:00   105. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  104. hozzászólás  
Köszönöm! Csak korábbi wip verzió van, a szemmel és a felső haj résszel még nem voltam elégedett.

RRomeo
 2018.04.08. 00:00   104. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  103. hozzászólás  
Fantasztikus! Arról az arcról lesz egy teljes render is? Nagyon élethű lett, le a kalappal!

illusionist
 2018.04.07. 00:00   103. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Sziasztok! Kísérleteztem az Arnold renderrel Mayában, az alShader-t használtam a bőrhöz és a hajhoz. A barackszőrt XGen-nel készítettem. ZBrushban modelleztem, a renderen csakis displacement mapot használtam a részletekhez. Az sss textúrákat Mariban festettem.

illusionist
 2017.06.03. 00:00   102. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Köszönöm a főoldalt!

Feltöltöttem a YouTube-ra egy részletes viewport prezentációt a Hinta karaktereiről:

https://www.youtube.com/watch?v=_QhFjF2Q1CE

RRomeo
 2017.05.24. 00:00   101. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  100. hozzászólás  
Szuper, az ilyen anyagoknak mindig nagyon örülünk!

illusionist
 2017.05.24. 00:00   100. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Csináltam pár képet a munkamenetről, lehet ha lesz időm egyszer készítek majd egy ruha tutorialt, vagy legalábbis jobban kibontom képekben a munkafolyamatot.

illusionist
 2017.05.24. 00:00   99. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  98. hozzászólás  
Köszönöm az elismerő szavakat!

Csicsó
 2017.05.24. 00:00   98. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  94. hozzászólás  
Huh ez nagyon komoly, nekem nagyon tetszik! Nagyon jók a textúrák rajta!

illusionist
 2017.05.22. 00:00   97. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Igen, de csak gyors referenciának használtam, nem teljes hasonlósági, mert az sok idő lenne. Viszont örülök hogy így is felismerhető:)

Johnnyman
 2017.05.22. 00:00   96. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Na ezt nem lehet elhibázni: Jeffrey Dean Morgan. :D

FeBa
 2017.05.21. 00:00   95. hozzászólás 
Profil
  94. hozzászólás  
Nagyon profi!

illusionist
 2017.05.21. 00:00   94. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Sziasztok! Az utóbbi három hétben ezt a karaktert modelleztem.

illusionist
 2017.04.24. 00:00   93. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Felraktam egy videót a hintabéli karakterek hajairól:

https://www.youtube.com/watch?v=7gGvNppV8sU

illusionist
 2017.04.12. 00:00   92. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Elővettem egy 4 éves zombi gyurmázást és most Keyshotban lerendereltem. Az élőhalott kikerült a ZBrushCentral főoldalára :)

Nagy felbontású képek a weboldalamon:
http://kollarandor.com/gallery/the-anatomy-...

illusionist
 2017.04.11. 00:00   91. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  90. hozzászólás  
Spencer shaderezi, fényeli, rendereli Maya V-Ray-el. Többen dolgoztunk rajta, én a karaktereket modelleztem, a kötelet, a hintát, és a fába is belenyúltam a kötél miatt. A többi modellet mások modellezték.

VisualHarmony
 2017.04.11. 00:00   90. hozzászólás 
ProfilE-mail
  88. hozzászólás  
Én most v.mit nem értek, ez egy kollaboráció Spencer Fitch lighter-el amihez te szolgáltatod a mesh-t?
Egyébként rengeteg melót nyomtatok bele, hajrá!
 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 6/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra