rssfacebook

 

 



3D /  Kritikák: befejezett munkák / Isaac's room.


Isaac's room.
   

 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 1/1
db/oldal:
Létrehozó:  zhv3mc  2017.01.14. 22:37 
SzerzőHozzászólás
zhv3mc
 2017.07.08. 00:00   6. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Sziasztok

Az elmúlt hónapokban kicsit beleástam maga a textúrafestés rejtelmeibe és most próbálom a Steampunk modelljeimet pofásabban "felöltöztetni". Első áldozatom a telefon modell.

Maya - Substance Painter - Keyshot - Photoshop

Kritikáknak ezúttal is örülök, azt külön megköszönöm ha valaki leírja, hogy konkrétan milyen problémákat lát és azokat hogyan orvosolná...
final_1
final_2
final_3

VisualHarmony
 2017.01.16. 17:52   5. hozzászólás 
ProfilE-mail
  1. hozzászólás  
A szépérzék része tényleg megcsúszott kissé, bár fura mert a kulcsok pl egész pofásak(mind textúra mind anyag tekintetében).

Én a helyedben lesnék egy halom refit és azokat próbálnám copyzni textúra lépték és anyagok tekintetében pl:
http://steamlit.com/wp-content/uploads/2014...
https://www.steampunkgoggles.com/wp-content...
http://orig01.deviantart.net/4ee5/f/2014/04...

Csicsó
 2017.01.15. 20:04   4. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  3. hozzászólás  
Leginkább a textúrákat kellene bátrabban használnod. Nem csúsznak, szépen ki vannak terítve, de mintha csak diffuse, bump és specular-t használnál. Specular color-t, normalt és glossiness-t is érdemes ennyire használt és viseltes dolgoknál használni. Arra is figyelj, hogy használat során hol kophat hol sérülhet egy-egy alkatrész (élek ugye rendszeresen lekophatnak, a bőrnél ahol gyűrődik vagy ahol feszül ott kisimul, stb.)
A lámpásnál nagyon erős a bump és az üveg rész anyagát se tudom értelmezni. Olyan mintha valami félig áttetsző műanyag lenne.
Én most a helyedben csinálnék teszt anyagokat (fémek, bőr, fa) és azokon kísérleteznék és néznék róluk tutorialokat, hogy hogyan érdemes. Még egyszer kiemelem, hogy a nehezén túl vagy, csak kicsit kéne több időt rászánni mondjuk 1-2 hét pihentetés után, hogy újult erővel tudj nekiállni majd :)
Jah és javasolnám Grant Warwick - Mastering CGi videóit és tutorialjait, mert bár ő azért néha túltolja a biciklit, azért nagyon jó a módszert, amit használ!

zhv3mc
 2017.01.15. 19:00   3. hozzászólás 
ProfilWeb
  2. hozzászólás  
Csicsó

Először is köszönöm a hozzászólást.
Kérdésedre válaszolva: a modellek mindig Mayában készülnek, aztán az egész jelenetet átviszem Max-be, ahol az anyagozás, világítás, renderelés Vray-ben történik. Tulajdonképpen mondhatom, hogy a project azért (is) készült, hogy legyen min tanulnom a Vray-t.

Sokat segítenél nekem, ha leírnád hogy pontosan milyen problémákat látsz az anyagoknál, esetleg hogy szerinted hogyan lehet ezeken segíteni.

(a papírt azt én is látom, oltári nagy rajta a Bump...)

Köszi

Csicsó
 2017.01.15. 11:44   2. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  1. hozzászólás  
Pfú de nagy kár az anyagokért!!! Miben renderelted?
Szépek a modellek, vannak textúrák, hangulatos maga a jelenet, jók a fények, de az anyagok nagyon rosszak. :(
A papír olyan vastag, mintha tortilla lap lenne.
Kb 2 lépcsőfoknyira vagy a "huh de állat jó ez" kommentektől :)

zhv3mc
 2017.01.14. 22:37   1. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Kis steampunk csendélet.
Kész jelenet.
Cigi stúdió render
Lámpa stúdió render
Szemüveg stúdió render
Telefon stúdió render
 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 1/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra