rssfacebook

 

 



3D /  Kritikák: befejezett munkák / Portable house


Portable house
   

 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 1/1
db/oldal:
Létrehozó:  sadypisten  2017.04.23. 00:00 
SzerzőHozzászólás
sadypisten
 2017.07.10. 00:00   20. hozzászólás 
ProfilWeb
  19. hozzászólás  
Köszi :)
Ez kimerítő volt.

Aldaryn
 2017.07.05. 00:00   19. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  1. hozzászólás  
Szia!

Ha portfolióba szántad a képeket, talán van helye durvább kritikának. Kilóra sokat beletettél a jelenetbe, ez látszik rajta, azonban a képek szétesnek, nem állnak össze egésszé. Valami mindig furcsák, mindig kilóg, pedig nem kellene sokat változtatnod rajtuk, hogy igazán szép sorozat lehessen. Ez a széthúzás pedig ráerősít arra az érzetre, hogy a jelenet csupán innen-onnan összerakott konzerv modellek és anyagok összessége.
Kifejezetten érdekes, hogy linkelted az inspirációt, mivel az egy nagyon nívós anyag, mind építészetileg, mind a prezentáció szempontjából.
Én azt javaslom, nézegessed még az eredeti sorozatot, és akár próbáld egy az egyben lemásolni azt, fényekkel, anyagokkal, anyaghatásokkal együtt. A modellekhez már ne is nyúlj, csak a fényekre, színekre, anyagokra koncentrálj. Nézd meg, egy-egy részen miben tér el az általad renderelt kép a fotóktól. Keresd meg, mi az, ami más, és próbálj rájönni, miért más, különös hangsúllyal a fények és árnyékok arányain, értékein. Próbáld összefésülni a színeket, ha nem akarod renderben, akkor renderelj maszkokat, és módosítsad utólag az egyes színeket, tónusokat külön-külön, amíg a képi harmónia kialakul. Igaz ez a fényekre, tükröződések erősségére, stb... Jó aov-k birtokában egyedül a geometriába nehéz postban belenyúlni, - ebbe tartozik a bump is.
Sokszor fut bele az ember abba a hibába, hogy referenciáról dolgozik ugyan, de a referenciát csak az elején veszi tüzetesen szemügyre, és onnantól a munka egy, az illető fejében a referenciáról létrejött emlékkép, lenyomat alapján épül tovább. Ez a folyamat aztán nagyon félre tudja vinni a dolgokat annak ellenére, hogy a referencia adott volt.

A.

Geezer
 2017.06.14. 00:00   18. hozzászólás 
Profil
 
Adrienn3,

Sajnos igy sem eleg az aktivitas ezen a forumon ezert kulonosen feltuno ha ilyen stilusban irod meg a velemenyedet.
Ket dolgot szeretnek toled kerni.

1. Sokkal szerenyebben nyilatkozz mas munkajaval kapcsolatban a jovoben.

2. Barmikor kiteritheted a lapokat es megmutathatod te milyen projekteken dolgozol.

RRomeo
 2017.06.13. 00:00   17. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  16. hozzászólás  
Szerintem a stílus csak neked nem passzol. Egy ilyen típusú mobil házban nem lesz toronyóra lánccal meg kőkandalló. Egyébként meg kicsit lehetne visszafogottabb a Te stílusod, révén ez nem az a fórum ahol folyamatosan szarozni szoktak, hanem értelmesen megírják hogy mi a bajuk majd max. elvitatkoznak rajta.

Adrienn3
 2017.06.13. 00:00   16. hozzászólás 
Profil
  15. hozzászólás  
Ez én vagyok! Csak Disszociatív személyiségzavarban szenvedek. Szóval ha akarnék se tudnék belépni a másik acountal, mert arra csak ő emlékszik :( Mint mondtam a render gyönyörű, csak hát a stílus nem passzol. Ha a kutyaszarba beleszúrsz egy zászlót, hogy fini, attól az még kutyaszar marad :(

sadypisten
 2017.06.13. 00:00   15. hozzászólás 
ProfilWeb
  14. hozzászólás  
Én is javasolnék két dolgot, ha már ennyire sikerült itt beindulnod.
Az első, hogy ha problémád van, akkor azt olyan hangnemben írd le, hogy azzal ne legyen probléma.
A másik, hogy vállald fel magad, tudjuk, az interneten könnyű egy fake nick mögé bújni, de ha már ennyire nagy megmondó emberré cseperedtél, akkor tedd meg mindenki kedvéért, hogy azt saját magadként vállalod ;)

Visszatérve viszont arra, hogy képtelen vagy elengedni a témát: http://www.archdaily.com/420623/portable-ho...

Csak hogy legyen min csámcsognod.

Adrienn3
 2017.06.13. 00:00   14. hozzászólás 
Profil
  13. hozzászólás  
Aztat nem lehetne, hogy csak kiollózod a paraszt részeket, de az építő nézőpontot benn hagyod? Szerencsétlen nem fogja tudni, hogy min kéne változtatni. Köszönöm válaszod! Mélysegges tisztelettel, Adrika.

APTeam
 2017.06.13. 00:00   13. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Kérjük, hogy kerüljük a személyeskedő, ok nélkül egyértelműen támadó hozzászólásokat. Tanácsok, viták, párabeszédek lehetnek, sőt ez az egész ArtistPub lényege, de az itt kialakuló beszélgetés már egyértelműen a flame felé indult, ezért jelezzük, hogy a jövőben is törölni fogunk minden, nem megfelelő hangnemben készült bejegyzést (innen is)!

sadypisten
 2017.06.10. 00:00   11. hozzászólás 
ProfilWeb
  7. hozzászólás  
Akkor csak szép sorban:
1. Senki nem magasztalt semmit. Ez már csak a te egyéni fájdalmad, de ne keverd bele a kritikádba az ostoba hitvitádat.
2. Az, hogy beteszek egy kockaházat, az legyen az én dolgom.
3. Hogy mennyi assetet használok, az ismét csak legyen az én problémám, de szerintem az arányok tekintetében eléggé eltévedtél. Függetlenül attól, hogy van bent bőven. Senki nem állította, hogy nincs.
4. Életemben nem használtam még előregyártott materialt (persze, azt leszámítva, ami assetről jött).
5. Van egy olyan érzésem, hogy nagyon más műfajban gondolkodsz, amikor ilyen hozzászólásokat írsz.
6. Hogy kinek mi az izgalmas, az abszolút ízlés kérdése. Ha te nem kedveled a stílust, akkor tessék lapozni (főleg annak tükrében, hogy a hozzászólásod egyszerű trollkodás, annak tükrében, hogy igen csak rég volt itt tőled hozzászólás).
7. Pistike a nagyanyád, ha már személyeskedhetnéked is van ;)

Adrienn3
 2017.06.09. 00:00   10. hozzászólás 
Profil
 
Hiányolom a kreatív változatos és részletgazdag dolgokat. Ez itt egy tutorial eredménye. Az ember vegye a fáradtságot és kuthásszon conceptet a neten. Egy jó concepten szereplő világot nem lehet letölteni a cgpeers-ről. De ne törj le pistike, ez nem azt jelenti hogy a munkád szar, csak kevés. Láttam én már sokat is ami szar volt :)

RRomeo
 2017.06.09. 00:00   9. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  7. hozzászólás  
Ez nekem eléggé stílusvitának érződik, mintha valaki a tömörfa bútorok vs. IKEA vonalat hasonlítaná össze.

Adrienn3
 2017.06.09. 00:00   7. hozzászólás 
Profil
 
Nagyon tetszetős render beállítások, de hányok ezektől a modern szaroktól amiket mindenki felmagasztal manapság. Az hogy beteszel egy kocka házat, azt meg telerakod 500giga evermotion előregyártott szarral, majd megfűszerezed pár előregyártott Vray materiallal nekem elég soványkás. Csatolok egy okádék 1000 éves stílust, de több részlet van benne mint a modern építészeti vonalban, amit mindenki erőltet. Modellezd ki a részleteket, sculptolj, fess kézzel textúrát, dobd fel mondjuk egy Unreal-es PBR anyagozással. Akkor azt mondom le a kalappal, ebbe beletolta az ember a CG mindegy csínnát-bínnyát. De ha tudatlan vagy az sem baj, mert mindenki így kezdi, csak legyen már benned annyi, hogy nem ezt a szögletes semmitmondó vonalat erőltetsz. Ennél még egy falusi parasztház interior is izgalmasabb téma.

sadypisten
 2017.04.27. 00:00   6. hozzászólás 
ProfilWeb
  4. hozzászólás  
Köszi :)

sadypisten
 2017.04.27. 00:00   5. hozzászólás 
ProfilWeb
  3. hozzászólás  
Köszi :)

RRomeo
 2017.04.27. 00:00   4. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  1. hozzászólás  
A belsők nekem is sokkal jobban tetszenek, de nagyon érdekes koncepció igen szépen kivitelezve, gratula.

Csicsó
 2017.04.25. 00:00   3. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  1. hozzászólás  
Szóval ez akkor nem megbízásra készült, "csak" azért, hogy legyen újabb elem a portfóliódban? Mert akkor viszont illett volna nagyon szépen kidolgozni a háttereket is.

Az épület nagyon jó, a belső képek nekem kifejezetten bejönnek, de az első háromnál sehol egy keréknyom vagy ilyesmi. A két háttér pedig nagyon elüt mind minőségben mind színekben szerintem.

VisualHarmony
 2017.04.24. 00:00   2. hozzászólás 
ProfilE-mail
  1. hozzászólás  
a 4. kép egész frankó a többi nagyon szétesik.

sadypisten
 2017.04.23. 00:00   1. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Újabb portfólió bővítő munka. Leginkább fotó referenciák alapján.

Néhány plusz kép: https://www.behance.net/gallery/51864289/Po...
 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 1/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra