rssfacebook

 

 



3D /  Kritikák: WIP / High/Lowpoly mokolasok
C++ developert keres az Aimotive

High/Lowpoly mokolasok
   

 Időrendbe: csökkenő
Oldalak: 2/1
db/oldal:
Létrehozó:  Sanya2007  2017.12.20. 00:00 
SzerzőHozzászólás
Sanya2007
 2017.12.20. 00:00   1. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Sziasztok!

Elővettem ismét egy régebbo modellem, ami High es Lowpoly szinten is keszen volt. Jelen helyzetben a Highpolyt egeszitgettem, es teritettem ki. Ma pedig elkezdtem a festest.

Kerult ra Zbrushban egy kis eltores es huplisitas, ami jelen helyzetben normal mepkent lathato, de majd a vegleges Vray sceneben, mar displacementkent lesznek jelen.

Ja es, majd elfelejtem. Festes Substance Painterben keszul. Ami eddig keszen van az egy nullarol felepitett material.

Nagyobb kep:

http://mindentbele.atedin.com/keptar/51/mb_...

RRomeo
 2017.12.20. 00:00   2. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  1. hozzászólás  
Jó lesz ez, várjuk az update-eket majd!

Sanya2007
 2017.12.23. 00:00   3. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Update:

Érdemesebb inkább a nagyobb képet nézni:

http://sandorbagi.com/images/projects/steyr...

Johnnyman
 2017.12.25. 00:00   4. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Nagyon szép lett! Csak annyi megjegyzésem lenne, hogy a fadeszkák textúrája ismétlődik, de lehet, hogy csak kukacoskodok. :)

Sanya2007
 2017.12.25. 00:00   5. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Köszi! :)

Valoban, jogos észrevétel. :)

A kovetkezo update-ből ki fog derulni hogy miert csak 5deszkat texturaztam le :)

Sanya2007
 2017.12.27. 00:00   6. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Keszult egy kis update is. Ami jelen esetben egy kulon asset.

Disznótorkor jott az otlet, hogy a teherauto melle rakhatnek, egy gazpalackot, es egy perszelot. Ma ezt csinaltam meg.

Illetve nemreg jutott eszembe, hogy tavalyrol van szkennelt fustolt szalonnam, azt lehet felakasztom majd a kulso tukorre :D

Vray+PhoenixFD
Gazpalack_Perzselovel_clay

Sanya2007
 2017.12.27. 00:00   7. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Képméret korlátozás miatt a fő kép lemeradt.

Szokas szerint nagyobb meret itt:

http://mindentbele.atedin.com/keptar/51/mb_...

Tamás
 2017.12.29. 00:00   8. hozzászólás 
ProfilWeb
  7. hozzászólás  
Pont ilyen van a pincénkben otthon :D
szép lett! Textúrakészítésről pár szót esetleg írnál?

Sanya2007
 2017.12.30. 00:00   9. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Egy kis folyamatfrissítés. Egyelore nem vagyok 100%-ig biztos a kornyezetben, így siman lehet hogy az elkovetkezendo par honapban, ez lesz a Final, marmint így szurke hatterrel.

Le kell meg festeni az interior cuccokat, kell meg neki egy ablaktorlo, és szelvedo. Na meg a szkennelt szalonnám a tükörre.

Nagyobb kép:

http://sandorbagi.com/images/projects/steyr...

RRomeo
 2017.12.31. 00:00   10. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  9. hozzászólás  
Sáros földút még kell alá, aztán ki lehet találni mi legyen a méltó background :-)

Sanya2007
 2018.01.08. 00:00   11. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Sziasztok!

Elkészült a teherautó!

Végül mégiscsak csináltam neki környezetet. Még 2015-ben befotóztam a Filatori gát felüljáró alját, amit most dolgoztam fel, tehát a fal Photoscan.

Nem lett sajnos sáros földút! :D


Nagyobb kép:

http://sandorbagi.com/images/projects/steyr...

Sanya2007
 2018.01.08. 00:00   12. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Növeltem egy kicsit még a kontraszton. Ez volt az utolsó mozzanat.

http://sandorbagi.com/images/projects/steyr...

VisualHarmony
 2018.01.09. 00:00   13. hozzászólás 
ProfilE-mail
  12. hozzászólás  
Hol a szalonna???:O
Egyébként fazsa!

Sanya2007
 2018.01.09. 00:00   14. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Ott van az a hordó tetején. :D

Sanya2007
 2018.01.09. 00:00   15. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Egy kis making-of video:

https://vimeo.com/250298827

Sanya2007
 2018.03.20. 00:00   16. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Sziasztok!

Elkészült az idei évi Mclaren is. Igaz ez is ,mint a többi játékba lett szánva, viszont idén úgy gondoltam csinálok egy szebb prezentációt is neki. Sokat nem gondolkodtam, a kamerabeállítások a studiorenderhez, mind az eredeti fotókról lettek lemásolva.

Nagyobb képek:

https://drive.google.com/file/d/1_njxWKOzEi...
https://drive.google.com/file/d/19ZikthTrt7...
https://drive.google.com/file/d/1Af54JSF1Py...

RRomeo
 2018.03.20. 00:00   17. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  16. hozzászólás  
Hehe, konkrétan a Tied a kerekek miatt szinte szebb és életszerűbb mint a hivatalos:
https://www.mclaren.com/formula1/2018/car-l...

VisualHarmony
 2018.03.25. 00:00   18. hozzászólás 
ProfilE-mail
  16. hozzászólás  
nagyon faja, de soha nem fogom megérteni miért kötöd így el a légterelőknél a poly-t

Sanya2007
 2018.03.25. 00:00   19. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Köszönöm!

Ez csak addig volt subdiv model, a game miatt, meg bele nem bakeltem az 1-es subdivot. Ahol tudtam collapsaltam, foleg a sik feluleteknel ahol nem latszik a specularnal a fenytores hiba. Tan nem tetszik? :D

VisualHarmony
 2018.03.26. 00:00   20. hozzászólás 
ProfilE-mail
  19. hozzászólás  
hát nem igazán :D:D:D
szimplán nem értem mi a "funkciója" poly helyett tri van most ott, ha meg subdive-t úgyse kap akkor nem mind1? de csak értetlenkedek nem értek én a lovakhoz!
 Időrendbe: csökkenő
Oldalak: 2/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra